Jelita

Tuesday, January 09, 2007

hi

hi

Tuesday, November 21, 2006

Sedih

aku rasa kini kuseorgan...............dah lama aku tak cakap dgn si dia......hanya Allah sahaja yg tahu berapa akn merinduinya.....di samping itu juga aku memohon agar dihilangkan penyakit rindu ini yg bertandang di hatiku...........rindu...rindu......ya Allah hilangkan penyakit rindu ini....

Saturday, November 11, 2006

stress

aku mempunyai 2 kertas peperiksaan yg harus ambil..........aku harap aku dapat buat yg terbaik ....aku tak tahulah kenapa aku rasa tak yakin dgn diri sendiri....aku rasa semua yg aku buat di kertas olevel semuanya macam salah , hanya Allah sahaja yg tahu jiwaku yg sendah gundah gelana ini...rasa sedih, kecewa geram semuanya wujud di dalam jiwaku ini

Wednesday, October 11, 2006

Kekasihku

Kekasih ku adalah Allah Dialah tempat ku mengadu... Aku teramat rindu dgnya....

Aku mempunyai kekasih yg berlainan jantina dgn ku ...akn tetapi kasih ini kadang2 aku diulit rindu dan kadangkala pula diulit gelisah.....stress. Dulu dia amat merinduiku akn tetapi sekarang akn dapa ku lihat yg dia tidak seperti dahulu lagi......seringkali dia hendak menggelak utk bercakap dgn ku di dalam ruang siber ni....kadangkala aku mempunyai persepsi bahawa semua lelaki sama sahaja.. suka wanita pada permulaan sahaja selepas itu mereka mula jelak dgn wanita itu...

Tuesday, October 03, 2006

sedih

Aku agak sedih dan hampa dengan keputusan prelim ku. Aku tertekan kerana dapat markah yg amat rendah dalam mata pelajaran English. Kadang-kadang aku rasakan yg aku ni memang ditakdirkan bodoh dlm pelajaran English...:( Aku sudah berusaha dengan pelbagai cara tapi usaha ku sia-sia....kadang-kadang aku rasa lebih baik aku putus asa aja ................buang masa belajar kalau tak lulus.......sedih.....

Friday, September 29, 2006

Sumbangan di As-Syafaah

Aku telah diberitahu oleh ibuku bahawa aku disuruh memberi sumbangan di masjid as-syafaah.
Pada permulaanya aku rasa gementar kerana dah lama tak berlatih membaca Al-Quran dengan berlagu. Lagipun baca Al-Quran dgn berlagu memerlukan tenaga kerana nada suara hendaklah tinggi . Jadi sebelum aku baca tu aku sudah merungut dgn ibuku dan aku memberi alasan yg aku takde masa nak berlatih kerana aku hendak belajar utk o level.


Tapi aku ni tak beranilah kalau bapa ku yg suruh .....jadi akupun terpaksa meluangkn masa untuk berlatih dalam 2 jam. Biasalah nak jadi Qoriah ni bukan senang keranaaku perlu jaga suara . Justeru aku tak boleh emakan makanan2 berminyak apabila berbuka puasa.

Apabila tiba masanya aku mula gementarlah. hanya Allah sahaja yang tahu . Mulut ku ni mulalah berkumat kamit membaca selawat dan sebagainya utk menengkan jiwa. Segala puji bagi Allah aku dapat baca dengan tenang . Alhamdulillah wa syukrulillah.

Friday, September 22, 2006

Mee laksa bertulang

Masa ni aku dahlah kelam kabut makan mee sebab nak kejar masa. Lepastu mee tu ada banyak tulang .blh jadi gila . Nasib baik Allah ingin menyalamatkan nyawa saya kerana tulang yg tercekik telah dapat dikeluarkan kembali selepas saya baca selawat ke atas nabi.

Mak cik tu pun satu kalau dah tak tahu masak abih nak cuba2 masak..........nak bagi mati org ke apa.